09190308305

02634462960

معرفی دستگاه پوست کن

معرفی دستگاه پوست کن

ما در این مقاله از ابتکار استیل تصمیم داریم به معرفی دستگاه پوست کن بپردازیم، پس برای آشنایی با انواع پوست کن با ما همراه باشید.

محصولات بیشتر: تجهیزات آماده سازی

پوست کن یعنی چه؟

دستگاه پوست کن یکی از تجهیزات کاربردی است که میتوان از آن برای کندن پوست انواع میوه و صیفیجات استفاده کرد. پوست کن انواع مختلفی داشته و در 2 مدل دستی و برقی موجود می باشد. از دستگاه پوست کن میتوان در رستوران، فست فود، کافیشاپ و … استفاده کرد.

معرفی پوست کن آشپزخانه

همانطور که اشاره شد دستگاه پوست کن دارای انواع مختلفی می باشد، از جمله  انواع مدل پوست کن میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پوست کن گردو
  • پوست کن سیب زمینی و پیاز
  • پوست کن میوه
  1. پوست کن گردو

یکی از انواع پوست کن ها که قادر به کندن و جدا کردن پوست های سختی مانند گردو و بادام از طریق نیروهای لرزشی و ضربه ای می باشد پوست کن گردو نام دارد. این دستگاه ها قادر هستند پوست سخت گردو و بادام را از مغز آن جدا کنند. البته نوع دیگری از این دستگاه با نام دستگاه گردو پوست کن دستی در بازار موجود می باشد که برای استفاده از آن لازم است از نیروی دست زیادی استفاده نمایید، در ذیل می توانید عکس دستگاه گردو پوست کن را مشاهده کنید.

پوست کن گردو

علاوه بر این برای استعلام قیمت دستگاه گردو پوست کن صنعتی میتوانید با کارشناسان فروش ابتکار استیل در تماس باشید. لازم به ذکر است از پوست کن گردو میتوان برای پوست گیری فندق، بادام و هسته ی زردآلود استفاده کرد.

آموزش کار با پوست کن گردو

با ریختن گردوها در داخل مخزن میتوانید مغز گردو را از مجرایی جداگانه تحویل بگیرید، برای آشنایی با روش کار این دستگاه می توانید به مقاله ی دستگاه گردو پوست کن چگونه کار می کند؟ مراجعه کنید.

آموزش کار با پوست کن گردو

  1. پوست کن پیاز و سیب زمینی

همانطور که می دانید یکی از  فعالیت های زمانبر در آشپزخانه های صنعتی پوست کندن سیب زمینی و پیاز در حجم بالا می باشد. در این مواقع استفاده از دستگاه پوست کن اتوماتیک سبب صرفه جویی در زمان خواهد شد.

دستگاه پوست کن پیاز و سیب زمینی در انواع مختلفی موجود هستند، در واقع انواع پوست کن سبزیجات با دارا بودن تیغه های تیز و بران قادر است پوست سیب زمینی و پیاز را به خوبی جدا کند.

این دستگاه ها برای جدا کردن پوست میوه و صیفیجات با میزان سفتی متوسط مناسب هستند.

پوست کن پیاز و سیب زمینی

  1. پوست کن میوه

با انواع پوست کن میوه میتوانید میوه های مختلف و گوجه را پوست گیری کنید. تیغه های پوست کن انواع میوه ها نسبت به پوست کن های گردو یا خوراکی های سفت مناسب تر و نرم تر می باشد.

خرید: دستگاه پوست کن میوه صنعتی

انواع پوست کن میوه

انواع پوست کن میوه شامل ضربه ای و تیغه ای می باشد.

  • پوست کن ضربه ای

از پوست کن های ضربه ای برای جدا کردن پوست میوه و خوراکی هایی است که دارای پوست سفت و سخت هستند استفاده می شود، در واقع این نوع از پوست کن ها با ضربات چکشی در پوست میوه شکاف ایجاد کرده و بر اثر ایجاد لرزش باعث می شوند پوست از میوه جدا شود، پوست کن گردو در گروه پوست کن های ضربه ای قرار دارد.

  • پوست کن تیغه ای

در این نوع پوست کن ها میوه بر روی غلتک های دارای تیغه حرکت کرده و بر اثر برخورد با تیغه ها پوست آن ها جدا خواهد شد. لازم به ذکر است نحوه کار با پوست کن های مختلف با یکدیگر تفاوتی ندارد.

آموزش استفاده از پوست کن

نحوه استفاده از پوست کن میوه و سبزیجات بسیار ساده می باشد تنها کافی است از مخزن تعبیه شده در دستگاه، میوه، سیب زمینی یا پیاز را وارد نمایید. پوست میوه و صیفیجات با وارد شدن به داخل دستگاه بر اثر سایش و چرخش سطوح دارای تیغه جدا خواهد شد، و شما میتوانید در کوتاه ترین زمان سیب زمینی و میوه های پوست گیری شده را تحویل بگیرید.

خرید: دستگاه پوست کن صنعتی ایستاده

لازم به ذکر است پوست کن ها در انواع ایستاده، مبله و رومیزی تولید و عرضه می شوند.

آموزش استفاده از پوست کن

مزایای دستگاه های پوست کن

از جمله مزیت های دستگاه پوست کن میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • با کمک این دستگاه ها می توانید در سریع ترین زمان و بدون هدر رفتن میوه پوست آن ها را جدا کنید.
  • دستگاه های پوست کن در انواع مختلف عرضه می شوند و شما می توانید با توجه به سختی پوست میوه و صیفیجات اقدام به خرید یکی از انواع پوست کن ها نمایید.
  • با کمک دستگاه پوست کن می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی نمایید.
  • با استفاده از دستگاه های پوست کن نیاز به نیروی انسانی کاهش پیدا خواهد کرد.
  • تمامی دستگاه های پوست کن تولیدی کاملا ایمن بوده و با دارا بودن سنسورهای مختلف در زمان وارد شدن دست کارکنان یا گیر کردن پوست میوه متوقف خواهند شد.

قیمت و معرفی دستگاه پوست کن

لازم است بدانید قیمت دستگاه پوست کن بر اساس ابعاد، ظرفیت، مبله یا ایستاده بودن و توان مصرفی دستگاه متفاوت خواهد بود، پس بهتر است برای دریافت قیمت دقیق محصول مورد نظر با مجموعه ی ابتکار استیل تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول:

از پوست کن میوه برای جدا کردن پوست چه نوع میوه هایی می توان استفاده کرد؟

از این دستگاه برای جداسازی پوست انواع میوه های گرد می توان استفاده کرد.

از دستگاه پوست کن در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

در رستوران، هتل، بیمارستان، آشپزخانه های صنعتی، فروشگاه ها، خشکبار فروشی ها و مراکز میوه خشک کنی میتوان از دستگاه پوست کن میوه و گردو استفاده کرد.

آموزش پوست کن میوه برقی و دستی چگونه است؟

در پوست کن های دستی با قرار دادن پوست کن دستی بر روی میوه و کشیدن آن میتوان پوست میوه را جدا کرد، اما در پوست کن های برقی کافی است دستگاه را به برق متصل کرده و از مخزن مربوطه میوه را به جهت پوست کنی وارد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید