09190308305

02634462960

کاربرد تاپینگ پیتزا و ساندویچ

کاربرد تاپینگ پیتزا و ساندویچ

اگر نمیدانید کاربرد تاپینگ پیتزا و ساندویچ چیست به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ابتکار استیل همراه باشید. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی تاپینگ و کاربرد آن در فست فود و ساندویچی بپردازیم.

تاپینگ چیست؟

تاپینگ یکی از تجهیزات فست فود بوده که به منظور تفکیک مواد اولیه ی پیتزا و ساندویچ و آماده سازی سریع آن ها به کار می رود. در حقیقت تاپینگ پیتزا و ساندویچ یکی از پرکاربردترین لوازم در فست فودها و ساندویچی ها می باشد، تفکیک و دسته بندی مواد اولیه در تاپینگ باعث می شود سرعت کار آشپز بالا رفته و بتواند خیلی زود غذاها را آماده کند.

در حقیقت تاپینگ میزی است که دارای لگن یا بن ماری و بخش های مختلفی می باشد، تاپینگ باید از جنس استیل ضد زنگ و کاملا بهداشتی باشد.

خرید: تاپینگ پیتزا هشت لگنه با رف و یخچال

تاپینگ های پیتزا و ساندویچ دارای درب هایی هستند تا آلودگی به آن ها نفوذ نکند، همچنین بیشتر تاپینگ ها در بخش زیرین خود دارای یخچال یا فریزری هستند که میتوان مواد غذایی را برای جلوگیری از خراب شدن داخل آن قرار داد.

تاپینگ چیست؟

کاربرد تاپینگ پیتزا و ساندویچ

آشپز میتواند تمامی مواد اولیه جهت آماده سازی پیتزا از جمله پنیر، پپرونی، فلفل دلمه ای، گوشت، مرغ، گوجه، خیار شور، قارچ و… را خرد کرده و داخل لگن ها بنماری قرار دهد، تا در زمان آماده سازی غذا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد.

خرید: تاپینگ پیتزا فریزر دار

انواع تاپینگ فست فود

انواع تاپینگ پیتزا و فست فود را میتوان به دسته های ذیل تقسیم کرد:

ابعاد

تاپینگ های پیتزا و ساندویچ دارای ابعاد مختلفی هستند، میتوانید با توجه به حجم کاری و فروش خود، تاپینگ با ابعاد مورد نظر را خریداری نمایید. تعداد لگن های بنماری از 4 تا 20 لگن متغیر است. همچنین علاوه بر تعداد اندازه ی لگن های تاپینگ با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

خرید: تاپینگ ساندویچی ۱۰ لگنه

از تاپینگ فست فود میتوان در فست فودی ها، ساندویچی، فلافلی، سوخاری ها و… استفاده کرد.

ابعاد تاپینگ

ساده و لبه دار

گروهی از تاپینگ ها ساده و برخی دیگر لبه دار هستند، تاپینگ های لبه دار دارای بخشی شیشه ای هستند که از ورود آلودگی به مواد غذایی جلوگیری می کند.

خرید: تاپینگ پیتزا شش لگنه

طبقه

برخی از تاپینگ ها به صورت طبقه دار ساخته می شوند و در این صورت فضای بیشتری جهت آماده سازی غذاها برای آشپز فراهم خواهد شد.

خرید: تاپینگ ساندویچی چهار لگنه

رومیزی و پایه دار

تاپینگ های رومیزی بدون یخچال بوده و در دو مدل تاپینگ سرد و بن ماری ساده لگن دار موجود می باشند.

تاپینگ های پایه دار معمولا دارای یخچال یا فریزری در بخش پایین هستند، معمولا یخچال های تاپینگ های پایه دار به صورت چند درب می باشند.

تاپینگ رومیزی و پایه دار

قیمت تاپینگ پیتزا

مجموعه ی ابتکار استیل به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی توانسته با تولید انواع یخچال تاپینگ با کیفیت بالا و مواد اولیه ی مرغوب رضایت بسیاری از مشتریان را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: کاربرد تاپینگ سرد و گرم

برای سفارش و استعلام قیمت تاپینگ پیتزا و ساندویچ میتوانید با کارشناسان ابتکار استیل تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید