09190308305

02634462960

راه اندازی آبمیوه فروشی

راه اندازی آبمیوه فروشی

آیا اصلی ترین مراحل راه اندازی آبمیوه فروشی را میدانید؟ مگر میشود در روزهای گرم و داغ تابستانی وقتی در حال پیاده روی در خیابان هستی به دنبال مغازه ی آبمیوه فروشی نباشی و از دیدن آن خوشحال نشوی، امروزه و با توجه به اینکه افراد به سلامت خود اهمیت داده و به دنبال نوشیدنی های ارگانیک و طبیعی هستند 🍎 🍓 🍌 با راه اندازی یک مغازه ی آبمیوه فروشی می توانید سود خوبی به دست آورید، اما مراحل اصلی برای راه اندازی آب میوه فروشی چیست و چه تجهیزاتی برای افتتاح آن لازم است؟ این سوالی است که ما میخواهیم در این مقاله ابتکار استیل به آن پاسخ دهیم.

نظرات در مورد شغل آبمیوه و بستنی فروشی

مغازه آبمیوه فروشی که با نام ویتامینه هم شناخته میشود با ارائه ی انواع آبمیوه های فصلی و غیرفصلی به صورت طبیعی و ارگانیک از مشتریان خود پذیرایی می کند و خوشبختانه در طی سال های اخیر توانسته به شغلی پردرآمد تبدیل شود، بطور کلی با رعایت نکاتی مانند تهیه ی آبمیوه و بستنی های سالم از مواد مرغوب و تازه می توانید به سود خوبی دست پیدا کنید، درآمد بستنی فروشی با منویی متنوع از انواع آبمیوه های طبیعی، اسموتی، انواع شیک ها، معجون، فالوده و بستنی افزایش خواهد یافت. در واقع هرچه منوی متنوع تری داشته باشید می توانید مشتریان بیش تری جذب کنید.

نکات مهم برای راه اندازی آبمیوه فروشی

برای اینکه بخواهید یک آبمیوه و بستنی فروشی موفق افتتاح کنید باید به چند نکته که در ادامه برایتان آورده ایم توجه داشته باشید:

  • اول از همه بهتره یک مکانی را برای افتتاح آبمیوه فروشی خودتان انتخاب کنید که رفت و آمد در آنجا زیاد باشد محلی مانند نزدیک پارک و مراکز تفریحی.
  • در مرحله ی دوم حتما مجوزهای لازم را باید از وزارت بهداشت و دیگر ارگان های مربوطه دریافت کنید که در آیند دچار مشکل نشوید.
  • خرید مواد اولیه ی مرغوب و باکیفیت
  • خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای راه اندازی آبمیوه فروشی
  • خرید وسایل مغازه بستنی فروشی، دکوراسیون مغازه ویتامینه از دیگر مواردی است که توجه به آن می تواند موجب سودآوری شود در واقع بسیاری از افراد به خصوص بچه ها جذب دکور جذاب و متفاوت یک مغازه می شوند و بزرگترها را ترغیب به حضور در آبمیوه فروشی شما می کنند پس سعی کنید با بهترین ایده برای بستنی فروشی و بدون در نظر گرفتن هزینه دکور مغازه بستنی فروشی یک دکور جذاب و محبوب طراحی کنید.
  • انتخاب منویی جذاب و خوشمزه برای جذب مشتریان بیش تر
  • تبلیغات از طریق فضای مجازی یا پخش تراکت

راه اندازی آبمیوه فروشی

راز موفقیت آب میوه فروشی های معروف تهران

حالا که با مراحل مختلف راه اندازی آبمیوه فروشی آشنا شده اید میخواهیم با شما در خصوص راز بزرگی صحبت کنیم که باعث موفقیت و معروف شدن آبمیوه فروشی ها شده و آن هم استفاده از تجهیزات مناسب و مرتبط با این کسب و کار است.

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند صرفه جویی در هزینه ها در زمان افتتاح یک آبمیوه فروشی اقدام به خرید تجهیزات بی کیفیت و نامربوط با کسب و کار بستنی و آبمیوه فروشی می کنند و به همین دلیل خیلی زود با نارضایتی مشتریان و در نتیجه شکست در کار خود مواجه می شوند اما ما می خواهیم بهترین تجهیزات که تضمین کننده ی موفقیت در این کسب و کار است را به شما معرفی کنیم.

لذت نوشیدن آبمیوه ی طبیعی با دستگاه آب میوه گیری صنعتی

یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه🍹که طرفدار زیادی در بستنی و آبمیوه فروشی ها دارد و کوچک و بزرگ عاشق آن هستند انواع آبمیوه های طبیعی است، محال است وارد یک آبمیوه فروشی خوب شوی و با لیستی از انواع آب پرتقال 🍊  ، آب هویج، آب طالبی 🍈 ، آب سیب 🍏 ، آب آناناس 🍍 ، آب هندوانه 🍉 و… رو به رو نشوی، اما آنچه مهم است آماده کردن این آبمیوه ها به صورت طبیعی و ارگانیک، خنک و گوارا و در سریع ترین زمان ممکن آن هم برای حجم زیادی از مشتریان است که اصلا جای نگرانی نیست و ما به شما خرید یک دستگاه آب میوه گیری صنعتی را پیشنهاد می کنیم، دستگاه های آبمیوه گیری به 2 صورت دستی و برقی در بازار موجود هستند که البته برای راه اندازی آبمیوه فروشی مدل صنعتی و برقی آن لازم است.

لذت نوشیدن آبمیوه ی طبیعی

دستگاه آب مرکبات گیر در مدل های مختلف با قدرت های متنوع تولید شده و شما می توانید آب انواع میوه ها را در سریع ترین زمان آماده کنید، دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی با تیغه هایی ضد زنگ و موتورهای قوی، آب سخت ترین میوه ها را تا آخرین قطره 💧 گرفته و تفاله را خارج می کند و به همین دلیل هیچ گونه هدر رفتی نخواهد داشت. از دیگر ویژگی های دستگاه آبمیوه گیری می توان عدم لرزش و صدای دستگاه اشاره کرد.

یک لیوان آب انار تازه با دستگاه آب انارگیری

یکی دیگر از نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار در منوی آبمیوه فروشی ها، آب انار است. نوشیدن یک لیوان آب انار تازه و خنک در روزهای گرم تابستان واقعا میچسبد.

دستگاه های آب انار گیری در مدل های دستی و برقی در بازار موجود بوده و برای یک آبمیوه فروشی با حجم سفارش بالا مدل های صنعتی و برقی مناسب است. دستگاه آب انارگیری کاملا بهداشتی و از باکیفیت ترین متریال ساخته شده و می تواند خیلی سریع آب انارها را گرفته و تفاله را از خروجی دستگاه خارج کند.

یخ در بهشت خنک در تابستانی داغ

از دیگر نوشیدنی های خوشمزه که در روزهای گرم و داغ تابستانی واقعا می چسبد یخ در بهشت است که قطعا در منوی آبمیوه فروشی ها دیده اید، همانطور که از نام این نوشیدنی مشخص است یخ در بهشت از ترکیب یخ به همراه آبمیوه های مختلف آماده می شود و آماده کردن آن نیاز به دستگاه یخ در بهشت ساز دارد این دستگاه در مدل های مختلف با تعداد مخزن و با ظرفیت های گوناگون تولید می شود و علاوه بر یخ در بهشت می توان در آن انواع شربت آبلیمو و خاکشیر را به صورت خنک و همزده نگه داشته و به مشتری ارائه داد.

راه اندازی آبمیوه فروشی

ویترینی از انواع بستنی با تاپینگ بستنی 🍨

از دیگر تجهیزات کاربردی و الزامی برای یک بستنی و آبمیوه فروشی می توان به تاپینگ بستنی اشاره کرد، از این دستگاه به منظور نگه داری و نمایش انواع بستنی های میوه ای و سنتی استفاده می شود و مشتریان می توانند با انتخاب طعم های مختلف، اسکوپ های دلخواه خودشان را به صورت یخ زده دریافت کنند.

این دستگاه که با نام تاپینگ بستنی ایتالیایی هم شناخته می شود در واقع شامل تعدادی لگن بنماری بوده که با قرار دادن بستنی با طعم های مختلف می توان آن ها را در معرض دید مشتری قرار داد.

ویترینی از انواع بستنی

تهیه ی معجون حرفه ای با بلندر

دستگاه بلندر یا مخلوط کن از دیگر تجهیزات کاربردی آبمیوه فروشی ها بوده که به شما در آماده سازی یک معجون مغذی و خوشمزه کمک می کند، برای اینکه بخواهید یک معجون میکس و خوشمزه آماده کنید تمامی مواد معجون باید به خوبی میکس و مخلوط شوند در غیر اینصورت آنچه به مشتری ارائه می دهید چندان قابل قبول نخواهد بود.

در واقع تمامی مواد تشکیل دهنده ی معجون باید به خوبی خرد و با یکدیگر مخلوط شوند همینطور آماده سازی انواع اسموتی و شیک که اینروزها کودکان طرفدار پر و پا قرص آن هستند مستلزم داشتن دستگاهی است که میوه ها را به خوبی له و مخلوط کند. اسموتی یک نوشیدنی خنک و تابستانی است که مانند آبمیوه نیست و بافتی نرم دارد و از میوه های مختلف تهیه شده و کاملا سالم و طبیعی می باشد.

آماده کردن انواع شیک با شیکر

شیک یا میلک شیک از دیگر نوشیدنی های پرطرفدار است که برای طرفداران شیر و بستنی انتخاب خوبی است، شیک ها آنقدر پرطرفدار هستند که یک بخش اختصاصی برای آن ها در منو در نظر گرفته شده انواع شیک میوه ای، شکلاتی، نوتلا، توت فرنگی و موزی از جمله پرطرفدارترین انواع شیک ها هستند که آماده کردن آن ها نیاز به دستگاهی با نام شیکر دارد.

از این دستگاه برای مخلوط کردن، آیس و یخ کردن نوشیدنی ها استفاده شده و این دستگاه شامل اجزای مختلفی است. در واقع از شیکر برای یخ کردن انواع نوشیدنی ها استفاده می شود و خرید این دستگاه جمع و جور به گسترش کسب و کار شما و تنوع بیش تر منوی آبمیوه فروشی کمک خواهد کرد.

آماده کردن انواع شیک

ساخت بستنی سالم با دستگاه بستنی ساز 🍦

دستگاه بستنی ساز قیفی از دیگر تجهیزات کاربردی برای راه اندازی و افتتاح یک آبمیوه و بستنی فروشی است، با کمک این دستگاه می توانید بستنی هایی سالم و خوشمزه آماده کنید و به دلیل اینکه بسیاری از افراد به تغذیه و سلامت خود اهمیت داده و به دنبال بستنی سالم هستند خرید این دستگاه می تواند در رونق کسب و کارتان موثر باشد.

بستنی از جمله خوراکی هایی است که از کودک تا مسن طرفدار آن هستند با استفاده از دستگاه بستنی ساز و از ترکیب شیر، خامه، شکر و دیگر افزودنی ها در دستگاه بستنی ساز می توانید انواع بستنی وانیلی یا میوه ای را آماده کنید.

مخلوطی از هویج و بستنی با دستگاه آب هویج گیری

آب هویج بستنی علاوه بر اینکه یک نوشیدنی خوشمزه است خیلی هم مقوی و پرخاصیت بوده و از ترکیب آب هویج با بستنی سنتی یا وانیلی تهیه می شود. برای آماده کردن آب هویج آن هم در حجم بالا دستگاه آب هویج گیری صنعتی می تواند به شما کمک کند تا با قرار دادن هویج، آب تازه ی هویج را گرفته و با بستنی ترکیب و به مشتری ارائه دهید.

مخلوطی از هویج و بستنی

آماده کردن خامه پف کرده با دستگاه خامه زن

آنچه در نگاه اول توجه شما را به یک خوراکی جلب می کند تزئین و دیزاین خوراکی ها است، با دستگاه خامه زن می توانید خیلی سریع شیر را به خامه قنادی تبدیل کرده و این خامه ی شیرین و پف کرده را با قوام و فرم مناسب برای تزئین انواع بستنی، شیک، معجون و… استفاده کنید.

این خامه سفت و پفکی علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه و لذیذ است باعث می شود که نوشیدنی یا خوراکی ارائه شده به مشتری دیزاین زیبایی هم داشته باشد. دستگاه گل خامه زن یا خامه ساز یکی از تجهیزات آبمیوه فروشی است که خرید آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

فالوده ساز و آماده کردن فالوده شیرازی خنک 🍧

فالوده همان رشته های باریک نشاسته است که به همراه طعم دهنده های مختلفی مانند آب لیمو یا آب آلبالو سرو می شود و پای ثابت تمامی آبمیوه فروشی هاست. خوردن یک کاسه فالوده ی خنک و خوشمزه می تواند در روزهای گرم تابستانی حسابی حال شما را عوض کند.

دستگاه های فالوده ساز با ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند، این دستگاه امکان نگه داری این دسر خوشمزه را در روزهای گرم تابستانی فراهم می کند.

تهیه ی آب میوه ای پالپ دار با عصاره گیر

دستگاه عصاره گیر یکی از تجهیزات جدید مغازه های آبمیوه فروشی است که با کمک آن می توانید عصاره ی انواع میوه ها را گرفته و آبمیوه ای طبیعی با پالپ آماده کنید البته این آبمیوه غلظتی کمتر از اسموتی داشته و به اندازه ی آبمیوه رقیق نیست.

آبمیوه ی پالپ دار به دلیل وجود تکه ها و پالپ میوه کاملا مغذی بوده و یک آبمیوه ی سالم است و به همین دلیل افراد زیادی تمایل به سفارش این نوشیدنی در آبمیوه فروشی ها دارند. این دستگاه با جدا کردن پوست میوه ها آن ها را له کرده و یک آبمیوه ی پالپ دار و خوشمزه آماده می کند. اگر میخواهید منویی متفاوت داشته باشید حتما برای خرید این دستگاه برای آبمیوه فروشی خود اقدام کنید.

آب میوه ای پالپ دار

یخچال ایستاده

اگر میخواهید مغازه ی بستنی و آبمیوه فروشی خود را کامل کنید خرید یخچال صنعتی ایستاده را فراموش نکنید، شما می توانید انواع میوه ها و خوراکی ها را داخل این یخچال قرار داده تا سالم و تازه بمانند. همچنین این یخچال دارای قفسه های مختلفی است و شما می توانید آب معدنی یا نوشیدنی های آماده را نیز در آن قرار داده و به فروش برسانید.

قیمت تجهیزات راه اندازی آبمیوه فروشی

حال که با انواع تجهیزات بستنی و آبمیوه فروشی آشنا شده اید می توانید برای استعلام قیمت دقیق هر محصول با کارشناسان فروش ابتکار استیل تماس بگیرید. تمامی تجهیزات تولیدی توسط ابتکار استیل از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و به صورت کاملا بهداشتی آماده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید