09190308305

02634462960

انواع میز سالاد بار

انواع میز سالاد بار

میز سالاد بار وسیله ای است برای به نمایش گذاشتن و عرضه ی سالاد ها، غذا های گرم و سرد به مشتریان، میز سالاد بار معمولا در رستوران ها و تالار هایی که به صورت سلف سرویس بوده و انتخاب را بر عهده ی مشتریان میگذارد استفاده می شود، میز سالاد بار یا میز سلف سرویس متناسب با کارکردی که دارد دارای انواع مختلفی میباشد و در اندازه ها و شکل های گوناگونی ساخته شده و قابلیت نگه داری انواع غذا های سرد و گرم را دارا می باشد، میز سالاد بار یکی از تجهیزات مهم در محیط های مختلف ارائه ی غذا است، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی انواع میز سالاد بار و کاربرد آن ها بپردازیم.

انواع میز سالاد بار

  • میز سالاد بار یک طرفه
  • میز سالاد بار دو طرفه
  • میز سالاد بار فول سرویس
  • میز سالاد بار سرد
  • میز سالاد بار گرم
  • یخچال سالاد بار

 

انواع میز سالاد بار

میز سالاد بار یک طرفه

این میز سالاد بار دارای گارد شیشه ای بوده به طوری که محل حرکت مشتریان مشخص است و خوراکی ها در یک طرف آن قرار گرفته اند به نحوی که آشپز یا فروشنده میتواند از اتمام خوراکی های بخش های مختلف میز مطلع شده و آن ها را شارژ نماید.

میز سالاد بار دو طرفه

این میز به نحوی طراحی شده است که از هر دو طرف باز بوده و مشتریان میتوانند از غذا های سرو شده میل کنند، به دلیل اینکه آشپز و فروشنده نمیتواند در صورت اتمام خوراکی ها بخش های مختلف میز را به سرعت شارژ کند معمولا از میز سالاد بار دو طرفه برای میهمانی های چند ساعته و یا زمان هایی که قرار است تمامی میهمانان در یک ساعت معین از منوی موجود استفاده کنند به کار گرفته می شود.

میز سالاد بار دو طرفه

 

میز سالاد بار فول سرویس

این نوع از میز سالاد بار دارای گارد شیشه ای بوده و مشتری میتواند خوراکی های دلخواه خود را از پشت آن انتخاب کند، با وجود این میز سرویس دهی بر عهده ی صاحب فست فود یا رستوران میباشد میز سالاد بار فول سرویس در واقع با به نمایش گذاشتن خوراکی های مختلف امکان انتخاب را به مشتری و سرویس دهی را بر عهده ی فروشنده خواهد گذاشت.

میز سالاد بار سرد

معمولا انواع سالاد، ماست، ترشی و… را میتوان در میز سالاد بار سرد قرار داد.

میز سالاد بار گرم

از آن جایی که غذا های گرم برای سرو باید با بهترین دما و با کیفیت عالی ارائه شود میز سالاد بار گرم میتواند با تامین دمای مورد نیاز خوراکی ها آن ها را با حرارت مطلوب آماده ی ارائه به مشتریان نگه دارد، میز سالاد بار گرم به دسته ی کلی روشن، نیمه روشن و گرمکن تقسیم می شود.

یخچال سالاد بار

میز سالاد بار فریزری یا یخچالی از مهم ترین تجهیزاتی است که میتوانید در بستنی فروشی ها مشاهده کنید، معمولا در بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها میز سالاد بار فریزری با قرار دادن انواع بستنی وجود دارد و مشتری میتواند بعد از انتخاب طعم دلخواه از پشت شیشه ی میز سفارش خود را از فروشنده دریافت کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به معرفی انواع میز سالاد بار و کاربرد آن ها پرداختیم، امیدواریم مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد بهتر است برای خرید میز سالاد بار با توجه به نوع نیاز خود اقدام به خرید محصول کرده و از تولید کنندگان معتبر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید تا بتوانید با کمک محصولات با کیفیت کسب و کار خود را رونق ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید