09190308305

02634462960

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

از انواع دستگاه اسلایسر صنعتی برای خرد و ورقه کردن مواد غذایی مختلف می توان استفاده کرد. دستگاه اسلایسر برای میوه خشک و ورقه کردن میوه ها، آماده سازی سالاد و چیپس در حجم بالا به کار می رود. در این مطلب از ابتکار استیل تصمیم داریم به معرفی انواع دستگاه اسلایسر صنعتی بپردازیم، پس برای آشنایی با این دستگاه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه اسلایسر چیست؟

از دستگاه اسلایسر صنعتی برای ورقه ورقه کردن، خرد کردن، برش زدن و قطعه قطعه کردن انواع مواد خوراکی از جمله میوه و صیفی جات می توان استفاده کرد.

دستگاه اسلایسر صنعتی در آشپزخانه های صنعتی، رستوران، فست فود، هتل، بیمارستان ها، کترینگ و تهیه غذا استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه می توان حجم بالایی از مواد غذایی را در سریع ترین زمان به صورت یکدست برش زد.

دستگاه اسلایسر چیست؟

عملکرد دستگاه اسلایسر صنعتی

استفاده از دستگاه اسلایسر صنعتی بسیار ساده می باشد تنها کافی است میوه ی مورد نظر را در بخش ورودی دستگاه قرار دهید و سپس با استفاده از اهرم دستگاه و وارد آوردن فشار به اهرم، میوه ها به اندازه های مساوی برش داده می شوند.

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

انواع دستگاه اسلایسر را می توان به دسته های ذیل تقسیم کرد:

  • دستگاه اسلایسر دستی
  • اسلایسر اهرمی
  • دستگاه اسلایسر برقی

دستگاه اسلایسر دستی

یکی از انواع اسلایسر صنعتی دستگاه اسلایسر دستی، است که از آن به منظور ورقه ورقه کردن و برش زدن مواد غذایی استفاده می شود. از آن جایی که اسلایس مواد غذایی در حجم بالا کاری سخت و زمانگیر است این دستگاه کاربرد فراوانی در محیط هایی که می خواهید تعداد بالایی مواد غذایی آماده کنید مناسب است.

دستگاه اسلایسر دستی

دستگاه اسلایسر اهرمی

نوع دیگری از انواع اسلایسر دستی، اسلایسرهای اهرمی است که به واسطه ی وجود یک اهرم، مواد غذایی را به شکل های مختلف نگینی یا خرد می کند. این دستگاه اسلایسر دستی نیز قادر به تهیه ی حجم بالایی از مواد غذایی بوده و در آشپزخانه های صنعتی از آن استفاده می شود.

به طور کلی قیمت انواع اسلایسر دستی نسبت به انواع اسلایسر برقی کم تر بوده و خرید آن مقرون به صرفه تر است.

دستگاه اسلایسر اهرمی

اسلایسر برقی

برخلاف اسلایسر دستی صنعتی انواع اسلایسر برقی بدون نیاز به نیروی دست و با کمک جریان برق کار می کنند. به همین دلیل سریع تر از اسلایسرهای دستی هستند. دستگاه های اسلایسر برقی در ابعاد و انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند.

دستگاه اسلایسر صنعتی دست دوم

اگر کسب و کار خود را تازه آغاز کرده اید یا هزینه ی کافی برای خرید تجهیزات آشپزخانه ندارید، می توانید اقدام به خرید تجهیزات دست دوم نمایید قطعا قیمت انواع اسلایسر صنعتی دست دوم نسبت به قیت اسلایسر صنعتی نو کم تر خواهد بود. نکته ی قابل توجه در خریداری تجهیزات دست دوم آشپزخانه صنعتی این است که انواع تیغه اسلایسر باید کاملا سالم و بدون زنگ زدگی بوده و کند نشده باشند.

همانطور که می دانید اسلایسرها دارای تیغه های مختلف با قطرهای متفاوتی برای خرد کردن به صورت چیپسی، نگینی و خلالی می باشند.

انواع اسلایسر دستی

در یک تقسیم بندی دیگر دستگاه های اسلایسر دستی صنعتی را می توان به انواع ذیل تقسیم کرد:

دستگاه اسلایسر سیب زمینی

از این دستگاه اسلایسر علاوه بر اسلایس و خرد کردن سیب زمینی می توان برای اسلایس پیاز، قارچ، فلفل دلمه ای و… نیز استفاده کرد. خرد و خلال کردن پیاز و سیب زمینی در حجم بالایی توسط این دستگاه صورت خواهد گرفت.

دستگاه اسلایسر میوه

از دستگاه اسلایسر میوه برای تهیه ی برش های میوه به منظور تزئین سالاد و غذا و تهیه ی میوه خشک استفاده می شود. به طور کلی این دستگاه به عنوان اسلایسر برای میوه خشک شناخته می شود.

دستگاه اسلایسر میوه

دستگاه اسلایسر گوشت

برای ورقه کردن تکه های گوشت در کارخانه های مواد غذایی یا رستوران ها از دستگاه اسلایسر گوشت استفاده می شود.

قیمت دستگاه اسلایسر میوه صنعتی

خریداری این دستگاه به شما در خرد کردن یکدست مواد غذایی کمک می کند. اسلایسرها دارای انواع مختلفی بوده که می توانید با توجه به کسب و کار خود اقدام به خریداری آن ها نمایید. برای استعلام قیمت اسلایسر صنعتی می توانید با کارشناسان مجموعه ی ابتکار استیل به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی تجهیزات آشپزخانه صنعتی در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید