09190308305

02634462960

کیفیت پخت فر پیتزا صندوقی

کیفیت پخت پیتزا در فر صندوقی

اگر نمی دانید کیفیت پخت پیتزا در فر صندوقی چگونه است و قصد خرید فر برای پیتزا را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ابتکار استیل همراه باشید. در این مقاله به آموزش کار با فر پیتزا صندوقی، مزایا و معایب این نوع از فر پیتزا خواهیم پرداخت.

محصولات بیشتر: تجهیزات فست فود

فر پیتزا صندوقی

این نوع از فر پیتزا به دلیل شکل ظاهری با نام فر صندوقی شناخته شده و وجود آن برای کسب و کارهایی که در منوی خود انواع پیتزا ارائه می دهند الزامی است. از فر پیتزا صندوقی میتوان در فست فود، رستوران، اغذیه فروشی و کافی شاپ ها استفاده کرد. این فر در انواع مختلف فر پیتزا صندوقی یک طبقه، فر پیتزا صندوقی دو طبقه، فر پیتزا صندوقی دیجیتال، فر پیتزا صندوقی برقی و فر پیتزا صندوقی با کنترل پنل مکانیکی تولید و عرضه می شود. انواع مختلف فر پیتزا صندوقی قابلیت پخت 6، 9 یا 12 بشقاب پیتزا به صورت همزمان دارد.

ویژگی های فر پیتزا صندوقی

از جمله مهم ترین ویژگی های این فر می توان به قابلیت شست و شوی آسان، ابعاد مناسب برای فضاهای کوچک، دستگیره های نسوز، مجهز به نمایشگر تنظیم دما، امکان ساخت درب به صورت شیشه ای، عایق بندی مناسب از پشم شیشه اشاره کرد. علاوه بر این جنس داخل فر از فرق گالوانیزه و بدنه خارجی از استیل می باشد.

ویژگی های فر پیتزا صندوقی

آموزش کار با فر پیتزا صندوقی

به طور کلی پخت پیتزا در این فر نسبت به فر پیتزا ریلی به آشپز امکان کنترل بیشتری خواهد داد. به طوری که آشپز میتواند در زمان دلخواه پیتزا را از داخل فر خارج نماید، علاوه بر این، فر پیتزا صندوقی ظاهر زیباتری داشته و شستشوی آن ساده تر می باشد.

از جمله مزیت های فر پیتزا صندوقی ایتالیایی می توان به پخت یکنواخت پیتزا و امکان تنظیم دمای فر اشاره کرد.

خرید: تنور پیتزا ایتالیایی دو طبقه

احتمال سوختگی پیتزا، سرعت کم در آماده سازی پیتزا، داغ بودن بیش از اندازه پیتزا از جمله معایب این نوع از فر پیتزا می باشد. به همین دلیل بهتر است از این فر پیتزا برای مغازه کوچک که تعداد سفارشات کمتری دارد استفاده شود.

آموزش کار با فر پیتزا صندوقی

طرز کار با فر پیتزا صندوقی

در این نوع فر پیتزا شعله ها در زیر سنگ قرار داشته و بعد از برخورد با سنگ و عبور از آن به بشقاب پیتزا برخورد کرده و همین امر سبب پخت یکنواخت پیتزا خواهد شد. زمان پخت پیتزا در فر صندوقی بین 8 تا 14 دقیقه می باشد. بعد از قرار دادن بشقاب های پیتزا در طبقات این فر و گذشت زمان کافی می توانید پیتزاهای آماده شده را از آن خارج نمایید.

خرید: فر پیتزا صندوقی یک طبقه ایستاده

قیمت فر صندوقی پیتزا

کیفیت پخت پیتزا در فر صندوقی نسبت به دیگر انواع فر قیمت کمتری داشته و همانطور که اشاره شد برای محیط هایی که با مشکل کمبود فضا رو به رو هستند بسیار مناسب است. شما می توانید فر پیتزا صندوقی را به صورت سفارشی و در ابعاد و تعداد طبقات دلخواه خود به مجموعه ی ابتکار استیل سفارش دهید. همچنین برای استعلام قیمت فر پیتزا صندوقی یک طبقه، دو طبقه و دیگر انواع فر صندوقی می توانید با کارشناسان فروش ابتکار استیل در تماس باشید.

بیشتر بخوانید: تفاوت فر پیتزا ریلی و صندوقی

قیمت فر صندوقی پیتزا

دیدگاهتان را بنویسید