09190308305

02634462960

نحوه صحیح آبلیمو گیری

نحوه صحیح آبلیمو گیری

ما در این مقاله از ابتکار استیل تصمیم داریم در خصوص نحوه صحیح آبلیمو گیری با دستگاه آبگیری صنعتی و دستی اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم، پس برای یادگیری این مطلب تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

محصولات بیشتر: تجهیزات آماده سازی

دستگاه آبلیموگیری صنعتی

آبلیمو به عنوان بهترین چاشنی سالاد و غذا شناخته می شود. علاوه بر این آب لیمو خواص بسیار فراوانی داشته و برای سلامتی مفید می باشد به خصوص اگر آبلیمو به صورت طبیعی استفاده شود. گرفتن آب لیمو به صورت طبیعی و بدون افزودنی نیاز به دستگاه آبلیموگیری خواهد داشت.

دستگاه آبلیموگیری صنعتی

دستگاه آبلیموگیری در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود. از دستگاه آبلیمو گیری دستی برای آبگیری حجم کمی از لیمو استفاده می شود، اما چنانچه قصد آبگیری حجم بالایی از لیمو را در سریع ترین زمان بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی دارید باید از دستگاه آبلیمو گیری صنعتی بدین منظور استفاده نمایید.

طرز تهیه آبلیمو صنعتی

طعم و مزه ی آبلیمویی که با دستگاه آبلیموگیری صنعتی تهیه می شود بسیار متفاوت با نوع کارخانه ای خواهد بود، استفاده از دستگاه آبلیمو گیری صنعتی بسیار آسان می باشد طریقه گرفتن آب لیمو سنگی به این صورت است که تنها کافی است لیمو برای آبگیری را شسته و آماده کنید، و بعد آن را داخل دستگاه بریزید همانطور که میدانید یکی از عواملی که موجب تلخ و بد مزه شدن آبلیمو می شود وجود هسته و تفاله داخل آن می باشد به همین دلیل استفاده از دستگاه آبلیموگیری صنعتی باعث می شود هسته و تفاله با آب لیمو مخلوط نشده و آبگیری لیمو بدون تلخی و گس شدگی انجام شود.

در صورتی که با آبلیموگیری دستی باید به منظور جلوگیری از تلخ شدگی بعد از گرفتن آب لیمو آن را از صافی رد کنیم.

دستگاه آبلیمو گیری پرسی

روش های جلوگیری از تلخ شدن آبلیمو

آبلیمو را چگونه صاف کنیم تا تلخی آن از بین برود؟ در ادامه به نکات مهمی برای جلوگیری از تلخ شدن آبلیمو و اینکه بعد از آبگیری لیمو ترش چه کنیم که طعم آن تلخ نباشد پرداخته ایم:

  • داخل آبلیمو نباید هسته وجود داشته باشد.
  • بطری ها باید کاملا تمیز و بدون رطوبت باشند.
  • با پر کردن بطری آبلیمو سر بطری را به اندازه ی یک قاشق خالی بگذارید.
  • میتوانید داخل بطری به میزان یک قاشق مربا خوری نمک ریخته تا تلخی آن از بین برود.
  • چنانچه از دستگاهی استفاده می کنید که قادر به جدا کردن هسته و تفاله نباشد، آبلیمو تلخ خواهد شد برای از بین بردن تلخی می توانید یک هویج پوست کنده را داخل بطری آبلیمو بریزید و بعد از یک روز آن را خارج کنید.

روش های جلوگیری از تلخ شدن آبلیمو

لازم به ذکر است که بهترین دستگاه برای گرفتن آب لیمو استفاده از دستگاه آبلیموگیری صنعتی است گرفتن آب لیمو با آب میوه گیری نیز امکان پذیر است اما بهترین شیوه استفاده از دستگاهی است که بدین منظور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد با دستگاه آبلیمو گیری

آب لیموی گرفته شده با این دستگاه بسیار شفاف و خالص بوده و آب لیمو با پوسته و هسته مخلوط نخواهد شد. دستگاه آبلیموگیری صنعتی قادر است حجم زیادی از لیمو را در حدود 500 تا 600 کیلوگرم آبگیری کند. دستگاه آبلیموگیری صنعتی مقاومت بالایی داشته و از آن در مصارف خانگی، مغازه های آبلیموفروشی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید