09190308305

02634462960

نحوه استفاده از اسلایسر

نحوه استفاده از اسلایسر

ما در این مطلب از ابتکار استیل تصمیم داریم در خصوص نحوه استفاده از اسلایسر اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. پس اگر می خواهید با نحوه ی کار با اسلایسر آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همرا باشید.

محصولات بیشتر: تجهیزات آماده سازی

انواع مدل اسلایسر

ابتدا بهتر است به این سوال که اسلایس یعنی چه ؟ پاسخ دهیم، به طور کلی اسلایس (slice) به معنای برش و خرد کردن بوده و دستگاه اسلایسر به وسیله ای گفته می شود که قادر به برش زدن یا خرد کردن خوراکی های مختلف است.

بیشتر بخوانید: انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر در 2 مدل دستی و برقی تولید و عرضه می شود. با استفاده از دستگاه اسلایسر دستی میتوانید انواع میوه و صیفی جاتی مانند سیب زمینی، پیاز، گوجه، خیار، هویچ، فلفل دلمه ای، سیب، به و… را به اندازه های یکسان برش بزنید.

انواع مدل اسلایسر

 

اما با دستگاه اسلایسر برقی قادر خواهید بود حجم بالایی از مواد غذایی را در سریع ترین زمان برش بزنید. از دستگاه اسلایسر برقی بیشتر در آشپزخانه های صنعتی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، هتل و… استفاده می شود. یکی از کاربرد های مهم اسلایسر های برقی تولید میوه خشک می باشد. به طوری که بعد از برش زدن انواع میوه به صورت یکنواخت آن را در دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی جهت تولید میوه خشک قرار می دهند.

آموزش اسلایسر دستی

از آن جایی که برای کار با اسلایسر های دستی نیاز وارد کردن نیروی دست می باشد از آن در آشپزخانه های کوچک و برای برش زدن حجم کمی از خوراکی ها استفاده می شود. یکی از دستگاه های اسلایسر دستی با نام دستگاه اسلایسر گوجه فرنگی دستی شناخته می شود این دستگاه قادر است گوجه فرنگی ها را بدون آب انداختن و له شدگی به اندازه های مساوی برش بزند.

این دستگاه اسلایسر گوجه فرنگی دستی می تواند گوجه را در یک بار به 10 قسمت مساوی به صورت ورقه ای برش بزند. این دستگاه دارای 1 عدد دستگیره است که با نگه داشتن آن در زمان جلو و عقب کردن دستگاه برای برش از حرکت دستگاه جلوگیری می کند.

آموزش اسلایسر دستی

 

 

نحوه کار با اسلایسر

نحوه کار اسلایسر برقی به شرح ذیل می باشد:

در مرحله ی اول باید میوه و صیفی جات مورد نظر برای اسلایس کردن را به خوبی شسته و خشک نمایید. توجه داشته باشید هیچ زمان میوه های مرطوب را داخل دستگاه به جهت برش زدن قرار ندهید.

در این مرحله چنانچه قصد دارید میوه های دارای هسته را برش بزنید باید هسته ی آن ها را خارج نمایید.

حال زمان اسلایس میوه ها می باشد که قادر است حجم زیادی از میوه را در زمانی سریع برش بزند. کافی است میوه را در قسمت مخصوص دستگاه قرار داده و آن را روشن نمایید.

بیشتر بخوانید: دستگاه خلال کن صنعتی و انواع آن

قیمت انواع اسلایسر

قیمت دستگاه اسلایسر صنعتی برقی یا دستی با توجه به نوع و مدل دستگاه متفاوت است. باید با توجه به کسب و کار خود و حجم خوراکی هایی که قصد اسلایس آن ها را دارید اقدام به خرید دستگاه اسلایسر مربوطه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید