09190308305

02634462960

ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، ارسال محصولات از 14 فروردین 1403 آغاز خواهد شد.

مزیت دستگاه کباب زن در رستوران

مزیت دستگاه کباب زن در رستوران

آیا مزیت دستگاه کباب زن در رستوران را میدانید؟ با انواع دستگاه کباب زن آشنایی دارید؟ اگر صاحب کسب و کاری مانند کبابی، رستوران، کترینگ، تهیه غذا و… بوده و به دنبال آماده سازی کباب های یکدست و هم اندازه هستید به شما پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ابتکار استیل همراه بوده تا با دستگاه کباب زن، انواع و مزیت های آن آشنا شوید.

محصولات بیشتر: تجهیزات رستورانی

کباب زن برای رستوران

یکی از لذیذ ترین غذا ها که علاوه بر اینکه در منوی رستوران ها میتوان آن را پیدا کرد در دورهمی ها نیز آماده و سرو می شود کباب است. یکی از چالش های اصلی در زمان آماده سازی این غذای محبوب نحوه ی سیخ زدن آن می باشد که حتی کباب زن حرفه ای نیز ممکن است در این خصوص با مشکل مواجه شود.

دستگاه سیخ زن یکی از تجهیزات مهم در آماده سازی کباب می باشد که با کمک آن میتوان انواع کباب با گوشت قرمز یا مرغ را بدون نیاز به دخالت دست و وجود آشپز ماهر در سریع ترین زمان آماده کرد.

کباب زن برای رستوران

مزیت استفاده از دستگاه کباب زن

از جمله مهمترین مزیت های استفاده از دستگاه کباب زن (کباب گیر، کوبیده زن یا دستگاه کباب زن کوبیده) میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کاملا بهداشتی
  • جابه جایی ساده
  • عدم دخالت دست
  • بدون نیاز به مهارت
  • صرفه جویی در هزینه
  • کباب زنی در سریع ترین زمان
  • یکسان و هم اندازه بودن کباب ها

انواع دستگاه کباب زن

دستگاه کباب زن کوبیده به انواع مختلفی به شرح ذیل تقسیم می شود:

  1. دستگاه کباب زن دستی (خانگی)
  2. دستگاه کباب زن صنعتی
  3. دستگاه کباب زن رومیزی

دستگاه کباب زن دستی

کباب زن دستی یا دستگاه کباب سیخ گیر یکی از انواع دستگاه های کباب زن می باشد. این دستگاه در دو مدل دستگاه سیخ گیر کباب آبی و دستگاه کباب زن برقی به بازار عرضه شده است.

استفاده از این دستگاه بسیار ساده می باشد تنها کافی است از محفظه ی مشخص شده گوشت را به داخل دستگاه بریزید. برای استعلام قیمت کباب زن خانگی میتوانید با کارشناسان ابتکار استیل در تماس باشید.

دستگاه کباب زن دستی

دستگاه کباب زن صنعتی

دستگاه کباب زن اتوماتیک یا صنعتی ایمنی بالایی داشته و مجهز به شمارشگر اتوماتیک و کلید قطع اضطراری می باشد. با استفاده از این دستگاه کباب زن بناب و کباب کوبیده میتوانید در رستوران های بزرگ، هتل ها، بیمارستان ها و تالار ها استفاده کنید.

دستگاه کباب زن صنعتی

انواع کباب زن صنعتی

دستگاه کباب زن صنعتی در 2 مدل، دستگاه کباب زن اتوماتیک RM50 و دستگاه کباب زن اتوماتیک RM100 که مدل اول قادر به سیخ زدن 500 تا 700 و نوع دوم 1000 تا 1200 سیخ کباب می باشد.

با توجه به مدل کباب زن های صنعتی قیمت آن ها متفاوت می باشد به همین دلیل برای اطلاع از قیمت انواع کباب زن صنعتی می توانید به صفحه ی مربوطه ی هر محصول مراجعه کرده یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای خرید تجهیزات رستوران

دستگاه کباب زن رومیزی

این نوع از دستگاه های کباب زن برای رستوران ها و کبابی هایی که میزان کمتری کباب در طول روز ارائه می دهند مناسب است. قیمت دستگاه کباب زن رومیزی نسبت به دیگر انواع کباب زن ها ارزان تر است.

به طور کلی ابعاد دستگاه سیخ گیر رومیزی نسبت به مدل مبله کوچک تر بوده اما این بدان معنا نیست که خروجی این مدل از دستگاه مناسب نیست. بلکه ابعاد کوچک و راحتی حمل و نقل آن باعث می شود از این نوع کباب سیخ گیر در کسب و کارهایی که با کمبود فضا مواجه هستند استفاده شود.

دستگاه کباب زن رومیزی

قیمت انواع کباب زن

چنانچه قصد خرید دستگاه کباب زن در انواع مختلف را دارید میتوانید از مجموعه ی ابتکار استیل که در تولید دستگاه کباب زن و دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی توانسته رضایت مشتریان بسیاری را به دست آورد در تماس باشید. این مجموعه به جهت رضایت مشتریان از متریال مرغوب و با کیفیت در ساخت و تولید این دستگاه استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید