09190308305

02634462960

ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، ارسال محصولات از 14 فروردین 1403 آغاز خواهد شد.

راه اندازی جگرکی

راه اندازی جگرکی

مگر میشود ایرانی باشی و استشمام بوی اشتها برانگیز جگر و قلوه کباب شده تو را از خود بیخود نکند! از زمان بچگی روز های خاطره انگیزی را به یاد داریم که به همراه خانواده به جگرکی ها رفته و از خوردن جگر و قلوه و خوش گوشت به سیخ کشیده و کباب شده لذت می بردیم. این دسته از خوراکی های ایرانی شاید یک وعده غذایی شیک و لاکچری محسوب نمیشوند اما همیشه از آنها به عنوان یک وعده غذایی دلچسب و مقوی ایران یاد شده است که چندین سال است علیرغم مد شدن انواع فست فود و غذا های جدید هنوز محبوب اکثر ایرانیان است. اگر شما تصمیم دارید یک جگرکی راه اندازی کنید، باید تجهیزاتی فراهم کنید که با استفاده از آنها بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود بدهید تا بیشتر و بیشتر به این خوراکی سنتی علاقه مند شوند.

راهنمای خرید تجهیزات جگرکی

پیش از راه اندازی جگرکی در یکی از نقاط شهر، باید به این بیاندیشید که چه فاکتورهایی باعث رضایت مشتریانتان می شود. به این دلیل که اگر خدمات شما موجب جلب رضایت مشتریان شود، باعث میشود بار ها و بار ها برای میل کردن جگر های کبابی خوش طعم و بهداشتی که شما برایشان آماده میکنید به جگرکی شما سر بزنند. بنابراین مهم ترین سیاست کاری شما باید راضی نگه داشتن مشتریان باشد. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در کیفیت خدمت رسانی شما تاثیر گذار است، کیفیت تجهیزاتی است که از آنها استفاده می کنید.

ابتکار برندی است که در حوزه تولید تجهیزات انواع آشپزخانه صنعتی همچون جگرکی نامی آشنا و خوش آوازه است که خوش نامی خود را بیش از همه مدیون محترم شمردن و در نظر گرفتن تمامی نیاز های مشتریان خود میداند. یکی از اصلی ترین خواسته ای که مشتریان عزیز ابتکار استیل دارند این است که با کیفیت ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار دهند. به همین دلیل این برند تمامی تلاش خود را جهت ارائه محصولات با دوام و کیفیت بسیار بالا که توسط ماشین آلات و فناوری های روز دنیا ساخته میشوند به کار بسته است. ابتکار استیل میکوشد تا جایی که ممکن است سفارشات را به سرعت به دست مشتریان برساند. اما این تنها یک وعده نیست. زیرا ابتکار استیل از تمامی امکانات موجود همچون ماشین آلات و دانش و تجربه متخصصین خود مدد میگیرد تا کیفیتی درخور مشتریان را در کمترین زمان ممکن به آنان ارائه نماید.

راه اندازی جگرکی

چه تجهیزاتی برای راه اندازی جگرکی مهم است؟

زمانی که میخواهید یک جگرکی را راه اندازی کنید، تهیه تعدادی از وسایل جزو ضروریات کار شما هستند و اگر آنها را در اختیار نداشته باشید، ارائه خدمات به مشتریانتان امکان پذیر نخواهد بود. به همین منظور در ادامه لیستی از ابزارآلات ضروری جهت راه اندازی جگرکی آورده شده است. به این جهت که با ویژگی های هر یک به خوبی آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم توضیحات را به دقت مطالعه کرده و براساس نیاز و بودجه خود لیست تجهیزات خود را آماده نمایید.

هود صنعتی

در یک آشپزخانه جگرکی روزانه به دفعات بوی دود فضا را پر می کند. در این شرایط تنفس برای پرسنل بسیار سخت و دشوار خواهد بود. هود استیل با فیلتر چربی گیر هوای محیط را برای پرسنل و کارگران مطبوع خواهد کرد. ضمنا وجود فیلتر چربی گیر در این دستگاه باعث میشود ذرات روغن و گرده های موجود در آشپزخانه عملکرد هود را دچار اختلال نکند و محصول با دوام تر باشد.

منقل ذغالی با هود استیل

برای اینکه حجم بالایی از جگر و دیگر موارد منوی جگرکی خود در زمان کوتاهی به شکل کاملا مغز پخت در اختیار مشتریان خود قرار دهید. باید از وسیله ای به نام منقل استفاده کنید. منقل با استفاده از حرارت ذغال یا ذغال صنعتی طعم اصیل و ماندگار کباب را ایجاد می نماید. اما دود فراوانی هنگام کباب کردن با منقل ایجاد می‌شود، به همین جهت اگر شما از منقل کباب ذغالی با هود استیل استفاده کنید تا حد زیادی از دود ایجاد شده منقل از فضا خارج می شود.

میز کار استیل

برای اینکه تکه های جگر و قلوه و … را برای به سیخ کشیدن آماده کنید و یا دیگر مواد غذایی را برای سرو و ارائه به مشتریان تهیه نمایید، باید از یک میز کار مناسب استفاده نمایید. میزکار شما علاوه بر داشتن ابعاد مناسب باید کاملا بهداشتی بوده و دوام و ماندگاری قابل قبولی نیز داشته باشد. میز کار استیل به دلیل استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت آن در مقابل رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم بوده و به آسانی زنگ نمی زند. ابعاد و طبقات آن نیز براساس خواست مشتری تنظیم خواهد شد.

یخچال جگرکی

تمامی مواردی که در منوی شما وجود دارند باید به شکل آماده و سیخ زده و البته کاملا تازه، در درون یخچال جگرکی موجود باشند. وجود این یخچال علاوه بر تازه نگهداشتن مواد اولیه و جلوگیری از فساد آنها باعث میشود در صورتی که حجم سفارشات بسیار بالا باشد، سرعت عمل شما در ارائه خدمات بالا برود. یخچال جگرکی ممکن است به صورت ایستاده و با ابعاد و تعداد طبقات مختلف ساخته شود. شما براساس دکور مغازه خود باید بهترین و مناسب ترین ابعاد را انتخاب نمایید.

یخچال کبابی

برای راه اندازی جگرکی یخچال کبابی به صورت ویترینی است و دارای دو درب شیشه‌ای و معمولا دو عدد کشو در قسمت پایین خود می باشد. از این یخچال نیز برای نگهداری سیخ های آماده کباب و جگر و… استفاده می گردد.

سانتریفیوژ صنعتی

در هر آشپزخانه صنعتی مقادیر زیادی از گرما و بخار و دود در هر روز کاری در فضا ایجاد میشود که وجودشان در محیط ادامه فعالیت در آشپزخانه را برای پرسنل غیر ممکن خواهد کرد. بنابراین وجود یک سانتریفیوژ یا اگزاست فن که توان متناسب با فضا را داشته باشد و بتواند هوایی تازه به ارمغان بیاورد، از ملزومات راه اندازی هر آشپزخانه صنعتی است. برای تشخیص توان سانتریفیوژ می بایست از یک متخصص کمک بگیرید.

چرخ گوشت صنعتی

برای آماده سازی مواد اولیه انواع کباب به چرخ گوشت نیازمند هستید. علت نامگذاری چرخ گوشت 32 تسمه ای این است که دارای موتوری از نوع تسمه‌ای بوده و اندازه دهانه خروجی آن هم 32 است. میزان برق مصرفی بسیار پایین موجب شده است این دستگاه علاوه بر انواع آشپزخانه صنعتی در خانه ها هم مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه قادر است 400 کیلوگرم گوشت گرم یا منجمد را در یک ساعت بدون افت کیفیت چرخ نماید.

کابینت صنعتی

برای نظم دادن و نگهداری انواع ظروف آشپزخانه از کابینت استفاده می گردد. کابینت ها در ابعاد گوناگون و از جنس استیل، ام دی اف و… ساخته میشود و ممکن است به صورت زمینی و یا دیواری طراحی و ساخته می شود. اینکه شما از چه نوع و ابعادی از کابینت استفاده میکنید کاملا به محیط آشپزخانه و میزان فضایی که در اختیارتان است بستگی دارد.

سینک صنعتی

در آشپزخانه های صنعتی به این دلیل که حجم شستشوی روزانه بسیار بالاتر از مصارف خانگی است از سینک ظرفشویی صنعتی استفاده می شود. تفاوت این نوع از سینک با نوع خانگی در ضخامت ورق استیل، سایز و حجم لگن هاست و باید از استیل مقاومتر و سایز بزرگتری از لگن‌ ساخته شود. سینک ظرفشویی صنعتی در رویه های پرسی و جوشی عرضه میشود و دارای ابعاد متفاوتی است که مشتری براساس فضای آشپزخانه باید ابعاد مورد نظر خود را انتخاب کند.

کباب پز جگرکی تمام استیل

کباب پز جگرکی استیل گازی همانگونه که از نامش پیداست تماما از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و حتی پایه های آن نیز از پروفیل استیل ضدزنگ و با ضخامت بیشتر طراحی و تولید شده. دهانه آن عموما 50 بوده ولی بسته به خواسته مشتری قابل تغییر است. این کباب پز از هر دوسمت قابل انشعاب بوده بنابراین به شلنگ اضافی احتیاج پیدا نخواهید کرد. شما قادرید برای سوخت هم از گاز شهری و هم کپسولی استفاده کنید. چدن‌ های رویه این دستگاه سه ضلعی و بسیار مرغوب هستند. اگر میخواهید یک محصول باکیفیت و بادوام انتخاب کنید که حجم بالای جگر و دل و قلوه را با طعم بینظیر کباب کند، این وسیله انتخاب مناسبی است.

تنور نانوایی صنعتی

اگر میخواهید در جگرکی خود نان داغ در کنار کباب خوشمزه سرو نمایید به یک تنور گلی چرخدار نیاز دارید. این وسیله که با بهره گیری از دانش متخصصین داخلی تولید شده دارای ابعاد 80 در 80 و ارتفاع 110 است. این ابعاد برای تنور های ایستاده صنعتی بسیار استاندارد به نظر می رسد.

خمیر گیر نان 20 کیلویی

برای راه اندازی جگرکی این دستگاه میتوانید در مدت زمان کوتاهی بهترین خمیر ممکن را آماده نمایید. جنس بدنه آن از استیل است که موجب میشود به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی بسیار بهداشتی تر از آلیاژهای دیگر باشد و شستشوی آن نیز آسانتر خواهد بود. این خمیرگیر که حدود 50 کیلوگرم وزن دارد، میتواند 12 تا 13 کیلوگرم آرد را در زمان کوتاهی بدون هیچگونه لرزشی به آرد تبدیل کند. موتور کم مصرف آن ایتالیایی بوده و یک اسب بخار قدرت دارد. به دلیل قدرت بالای این دستگاه به جای میکسر گوشت هم از آن استفاده می گردد.

سیخ کباب استیل

برای اینکه تکه های بزرگ گوشت یا کباب کوبیده را روی حرارت ذغال حرارت دهید و کبابی خوشمزه و خوش عطر آماده کنید، به تعداد زیادی سیخ کباب استیل احتیاج دارید. جنس استیل ضد زنگ سیخ ها موجب میشود چربی های روی آن به سادگی پاک شود و بسیار بهداشتی است.

سیخ جگر استیل

سیخ جگر استیل باید به تعداد زیاد در جگرکی موجود باشد تا با آن بتوانید حجم بالایی از جگر و قلوه و خوش گوشت خوشمزه را برای مشتریان خود آماده کنید.

میز تخته کار

برای تکه کردن گوشت و جگر و سایر موادی که در منوی جگرکی شما موجود است، باید بلافاصله بعد از اینکه به دست شما رسیدند بر روی میز تخته کار پاک کردن گوشت و جگر آماده سازی شده و در یخچال های مخصوص قرار گیرند تا برای مراحل بعدی طبخ آماده شوند. این تخته کاملا بهداشتی و مقاوم است و هرگونه ضربه هیچ تاثیری روی آن نخواهد داشت. این وسیله در ابعاد 85*65*190 ساخته شده و ضخامت رویه آن 5 سانتیمتر است. اما این ابعاد بر اساس خواسته مشتری قابل تغییر می باشد.

دوغ ساز

در برخی از رستوران ها و جگرکی ها برای تولید کردن دوغ کف دار، بدون نگهدارنده و مواد افزودنی در مقابل چشم مشتریان از دستگاه دوغساز استفاده می شود. این دستگاه از یک مخزن استیل که ظرفیت های مختلفی دارد، سیستم انتقال و تخلیه و گردش مایعات، سیستم خنک کننده و تنظیم و تثبیت دما و سیستم شستشو تشکیل شده است. تمامی قسمت های گفته شده می بایست از استیل ساخته شده باشد. برای درست کردن دوغ طبیعی و خوش طعم با این دوغساز باید ماست و آب و طعم دهنده های طبیعی را داخل مخزن دستگاه بریزید و پس از روشن کردن دستگاه، ده دقیقه بعد دوغ کف دار آماده نوشیدن خواهد بود.

جاسیخی استیل

نیاز به محلی برای نگهداری سیخ های کبابی به نحوی که هم دسته بندی شده باشند و هم حجم زیادی را اشغال نکنند و به سادگی نیز در دسترس قرار بگیرند، باعث طراحی وسیله ای تحت عنوان جاسیخی استیل چرخدار شد. این وسیله بسیار مقاوم در ابعاد 45*45*55 ساخته شده و دارای 4 خانه جدا از هم میباشد که بوسیله آن شما قادرید انواع سیخ را در آن دسته بندی نمایید. وجود چرخ در زیر این وسیله جابه جایی آن را بسیار ساده کرده و میتواند تا 500 عدد سیخ را در خود جای دهد.

قابلمه استیل

یکی دیگر از تجهیزاتی که در هر آشپزخانه ای بسیار کاربرد دارد، قابلمه است. قابلمه های استیل میتوانند ابعاد مختلف و کاربرد های متنوعی داشته باشد.

قفسه استیل

یکی دیگر از وسایلی که هم برای دسته بندی ظروف و هم برای استفاده بهینه از فضا میتوانید از آن در آشپزخانه های صنعتی بهره بگیرید، همین قفسه نگهداری استیل است. این وسیله به دلیل وجود رطوبت فراوان در محیط هایی همچون انبار ها و سردخانه ها و… از جنس استینلس استیل یا فولاد ضد زنگ ساخته می شود. قفسه های استیل کاملا به درخواست و نیاز مشتری در ابعاد گوناگون قابل طراحی هستند.

جا ذغالی استیل یا گالوانیزه

جا ذغالی استیل یا گالوانیزه در ابعاد 50*50*60 تولید شده و دارای چهار قسمت برای قرار دادن ذغال میباشد که در صورت لزوم قادرید با انبر های مناسب ذغال منقل ها خود را با آن شارژ نمایید. در صورت نیاز میتوان این وسیله را به صورت چرخدار تهیه و تولید نمود. که در این صورت دارای دو چرخ ترمز دار و دو چرخ معمولی خواهد بود.

وردنه

وردنه یکی از ابزار هایی است که موارد مصرف آن در پهن کردن خمیر جهت پخت انواع نان است. پس اگر قرار است در کنار جگر های کبابی برای مشتریان خود نان داغ هم سرو کنید، به وردنه هم نیازمندید. وردنه ها ممکن است از جنس چوب یا پلاستیک و در ابعاد گوناگونی ساخته شوند.

چاقو

چاقو ابزاری است که وجودش در هر آشپزخانه ای واجب است. برای اینکه گوشت های لطیفی همچون جگر هنگام تکه تکه کردن له نشوند، باید از چاقویی با تیغه بسیار تیز استفاده کنید. چاقو ها دارای ابعاد متفاوتی هستند که هرکدام کاربرد مختص به خودشان را دارند. شما میتوانید یک ست کامل از چاقو های با کیفیت را برای جگرکی خود تهیه کنید.

روش انتخاب و خرید تجهیزات جگرکی

راه اندازی یک جگرکی خوش آوازه که چندین و چند بار مشتریان را به سمت خود جذب می کند، پنج مرحله کلی دارد. پیش از هر کاری شما باید محلی مناسب جهت احداث جگرکی را یافته و آن را آماده نمایید. مغازه جگرکی علاوه بر داشتن ویترین و ظاهر جذاب و مشتری پسند باید آشپزخانه ای کامل داشته باشد تا با آن بتواند منویی بینظیر برای مشتریانش سرو کند. اگر گروه تخصصی استیل ابتکار را برای خدمت رسانی انتخاب نمایید، مشاوران این برند در تمامی مراحل تهیه و نصب تجهیزات شما را همراهی خواهند کرد. در ابتدا مشاوران استیل ابتکار از محل جکرگی بازدید کرده و پیشنهادات خود را در خصوص تجهیزات لازم و بهترین چیدمان ممکن به شما ارائه خواهند داد. برای اینکه دید کاملتری از نتیجه نهایی به دست بیاورید، طرح سه بعدی تجهیزات و چیدمان به شما ارائه خواهد شد. بنابراین راحت تر میتوانید براساس بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. سفارشات شما در اسرع وقت و به شکل کاملا رایگان در محل سکونت به دست شما خواهد رسید.

از جهت نصب و راه اندازی تجهیزات نیز خیالتان راحت باشد. به این جهت که نیرو های متخصص استیل ابتکار این مسئولیت را به شکل رایگان به عهده گرفته به بهترین شکل به انجام خواهند رساند. خدمات این برند همینجا به پایان نخواهد رسید. تمامی تجهیزات فروخته شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. این میزان از توجه و تلاش برای رفع تمامی نیاز های شما مشتریان عزیز به لذت رضایتمندی همیشگی تا می ارزد و استیل ابتکار به این مسئله افتخار می‌نماید.

بهترین کیفیت و کمترین قیمت

یکی از اصلی ترین فاکتور ها هنگام خرید کالا یا دریافت خدمات، قیمت است. از طرفی افزایش کیفیت اجناس یا خدمات همیشه با بالارفتن قیمت همراه خواهد بود که منطقی به نظر می رسد. اما استیل ابتکار با کیفیت ترین کالا ها را با ارزان ترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه می دهد. این برند به عنوان یک تولید کننده در حوزه کلیه تجهیزات انواع آشپزخانه صنعتی خودش را مسئول میداند که تمامی مشتریانش را با هر میزان بودجه به بالاترین درجه رضایت مندی برساند. برای اینکه با دیگر مزایای رقابتی استیل ابتکار آشنا شوید از شما دعوت میکنیم مواردی که در ادامه آمده است را مطالعه نمایید.

  • ساخت و طراحی تجهیزات در ابعاد و متریال مورد نیاز مشتریان
  • استفاده از به روز ترین ماشین آلات روز دنیا در ساخت تجهیزات
  • ارائه مشاوره فنی و تخصصی به صورت حضوری و تلفنی به شکل کاملا رایگان
  • تحویل کالاها با مناسب ترین و پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن
  • حضور در بازار به عنوان نامی درخشان با قدمت چندین ساله و موثر
  • ساخت و طراحی تمامی تجهیزات طبخ، گرم یا سرد نگهداشتن و سرو انواع آشپزخانه صنعتی
  • زمان بندی و سرعت بسیار دقیق در زمان تحویل سفارشات
  • استفاده از دانش و تخصص مهندسین حرفه ای و باتجربه در تمامی مراحل تولید تجهیزات
  • خدمات پس از فروش و گارانتی برای تمامی محصولات
  • استفاده از جدیدترین متد و فناوری روز دنیا در کنار فناوری مهندسین داخلی

دیدگاهتان را بنویسید