09190308305

02634462960

راهنمای خرید خمیر گیر

راهنمای خرید دستگاه خمیر گیر

اگر قصد خرید دستگاه خمیر گیر را دارید مطالعه ی مقاله ی راهنمای خرید دستگاه خمیر گیر  ابتکار اسیتل به شما بسیار کمک خواهد کرد. همانطور که میدانید خمیرگیر ها دارای انواع مختلفی هستند. به همین دلیل لازم است با ویژگی های مهم این دستگاه قبل از خرید آشنا شوید.

دستگاه خمیرگیر چیست؟

بهتر است ابتدا به تعریف مختصری از دستگاه خمیر گیر بپردازیم. به طور کلی دستگاه خمیر گیر یا خمیر کن از جمله اصلی ترین تجهیزات قنادی و نانوایی می باشد که از آن به منظور آماده سازی و همزدن انواع خمیر نان و شیرینی استفاده می شود.

این دستگاه دارای یک کاسه یا پاتیل به جهت ریختن آب و آرد و دیگر طعم دهنده ها می باشد. دستگاه خمیرگیر به وسیله ی یک چنگک قادر است تمامی مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و خمیری نرم آماده کند.

خرید: خمیر گیر ۳۰ کیلویی

مدل های مختلف این دستگاه با ظرفیت های مختلف تولید و عرضه شده و قابلیت اتصال به برق تک فاز یا سه فاز را دارند.

دستگاه خمیرگیر چیست؟

نکات مهم برای خرید دستگاه خمیر گیر

از جمله نکات مهمی که برای خرید دستگاه خمیرگیر یا خمیرکن باید به آن ها توجه داشته باشید در ذیل آورده شده است:

قدرت موتور

توان و قدرت موتور دستگاه خمیرگیر علاوه بر اینکه در کارایی دستگاه موثر است در مصرف برق نیز تاثیرگذار خواهد بود. برای همین باید قدرت دستگاه متناسب با سفت یا نرم بودن دستگاه انتخاب شود. چرا که از دستگاه  خمیرگیر به عنوان میکسر نیز استفاده می شود.

خرید: خمیر گیر 40 کیلویی

کاربرد

از آن جایی که از دستگاه خمیر گیر یا خمیر کن در قنادی، نانوایی، کلوچه پزی، رستوران، فست فود و کافی شاپ استفاده می شود بهتر است قبل از خرید با انواع دستگاه خمیر گیر و ویژگی های هر کدام آشنا شوید ما در مقاله ای تحت عنوان انواع دستگاه خمیر گیر به معرفی مدل های مختلف این دستگاه و ویژگی های هر یک پرداختیم.

کاربرد دستگاه خمیرگیر

ظرفیت و گنجایش

از دیگر نکاتی که برای خرید دستگاه خمیرگیر باید به آن توجه داشته باشید ظرفیت و گنجایش دستگاه می باشد. دستگاه های خمیرگیر با ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. به همین دلیل لازم است با توجه به حجم کاری خود و میزان خمیری که قصد آماده سازی آن را دارید اقدام به خرید نمایید.

خرید: خمیر گیر 60 کیلویی

استقامت همزن

دستگاه های خمیرگیر دارای همزن، پارویی یا چنگگ های چند شاخه هستند، در صورتی که این قسمت از دستگاه استقامت کافی نداشته باشد قادر به مخلوط کردن مواد خوراکی سفت نخواهد بود.

استقامت همزن دستگاه خمیرگیر

جنس کاسه یا پاتیل

یکی از مهمترین اجزای خمیرگیر کاسه یا پاتیل نام دارد. از آن جایی مواد غذایی در تماس مستقیم با کاسه هستند این بخش از خمیرگیر باید ضد زنگ بوده و از جنس مرغوبی ساخته شده باشد. علاوه بر این کاسه یا پاتیل باید به نوعی باشد که بتوان سال های طولانی از آن استفاده کرد. چنانچه پاتیل خمیرگیر از مواد باکیفیتی ساخته نشود باعث تغییر در طعم خمیر خواهد شد.

خرید: خمیر گیر نانوایی 5 کیلویی

برند دستگاه

 

همواره سعی کنید برای خرید تجهیزات رستورانی خود برندهای معتبر را انتخاب نمایید. مرغوب بودن دستگاه تضمین کننده ی کیفیت بالای خمیر آماده شده خواهد بود. مجموعه ی ابتکار استیل به عنوان تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود و رستوران، انواع دستگاه خمیرگیر را با ظرفیت و گنجایش های مختلف تولید و عرضه کرده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

بهتر است دستگاه خمیرگیر خریداری شده گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد. تا در صورت نیاز به سرویس و خرابی های احتمالی نیاز به پرداخت هزینه نداشته باشید. لازم به ذکر است تمامی محصولات از جمله خمیرگیرهای ابتکار استیل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه خمیرگیر

قیمت

قیمت دستگاه های خمیر گیر با توجه به ابعاد و ظرفیت آن ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال قیمت دستگاه خمیرگیر 3 کیلویی در مقایسه با قیمت خمیر کن 15 کیلویی یا قیمت دستگاه خمیر گیر 20 کیلویی ارزانتر خواهد بود.

هر چه ظرفیت دستگاه خمیرگیر بیش تر باشد قیمت آن افزایش خواهد یافت. قیمت دستگاه خمیر گیر کوچک و خانگی در مقایسه با نوع صنعتی آن کمتر است. برای خرید خمیرگیر لازم است با توجه به بودجه و حجم کاری خود اقدام به خرید نمایید.

سوالات متداول

از دستگاه خمیرگیر در چه جاهایی می توان استفاده کرد؟

معمولا از این دستگاه برای تهیه ی خمیر پیتزا، نان، انواع کلوچه و شیرینی در قنادی، نانوایی، فست فود، رستوران، کافی شاپ و… استفاده می شود.

از خمیرگیر اسپیرال  برای چه نان هایی استفاده می شود؟

معمولا برای نان های حجیم این نوع خمیرگیر به کار می رود. برای اطلاع از قیمت دستگاه خمیر گیر اسپیرال با کارشناسان فروش ابتکار استیل در تماس باشید.

ايا خمير گير جز سخت زيان اور است ؟

تعیین مشاغل سخت و زیان آور توسط کارشناس بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت، کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارشناسان درمان و آموزش پزشکی و کمیته های استانی تعیین خواهد شد. ولی عموما خمیرگیر نانوایی در گروه این مشاغل نیست.

روش کار با دستگاه خمیرگیر چگونه است؟

آموزش کار با خمیر گیر بسیار ساده می باشد. تنهها کافی است آرد، آب، مخمر و نمک را در داخل دیگ ریخته و دستگاه را روشن نمایید. بعد از 45 دقیقه خمیر آماده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید