09190308305

02634462960

انواع کباب پز صنعتی

انواع کباب پز صنعتی

اگر با انواع کباب پز صنعتی و ویژگی های هر یک آشنایی ندارید تا انتهای این مطلب با ابتکار استیل همراه باشید. ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص کباب پز صنعتی و انواع آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

کباب پز صنعتی

کبابپز صنعتی یکی از تجهیزات رستورانی مهم جهت طبخ و آماده سازی انواع کباب گوشت و مرغ در کبابی ها، رستوران ها، جگرکی، کترینگ و تهیه غذا می باشد که در پخت مناسب و خوش طعم شدن کباب تاثیر زیادی دارد.

اصلی ترین تفاوت کباب پز آپارتمانی و صنعتی در ابعاد آن می باشد کبابپزهای صنعتی قادر به طبخ تعداد بالایی از کباب در سریع ترین زمان خواهند بود به همین دلیل برای آشپزخانه های صنعتی مناسب هستند.

کباب پز صنعتی

انواع کباب پز های صنعتی

از جمله اصلی ترین انواع کباب پز رستورانی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کباب پز صنعتی گازی
  • کباب پز صنعتی ذغالی
  • کبابپز صنعتی ایستاده
  • کباب پز صنعتی تابشی

کباب پز صنعتی گازی

کبابپز گازی صنعتی در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود، با وجود اینکه بسیاری از افراد طرفدار عطر و طعم کباب های ذغالی هستند اما باید گفت پخت کباب بر روی کبابپز گازی صنعتی ساده تر می باشد. کباب پز های گازی قابلیت اتصال به گاز شهری و کپسول را دارند.

کباب پز صنعتی گازی

انواع کباب پز گازی صنعتی

کباب پزهای صنعتی گازی به صورت های استیل یا نیمه استیل و با ابعاد مختلف به صورت رومیزی و ایستاده با پایه ثابت و متحرک تولید و عرضه می شود.

خرید: کباب پز گازی 120 دهنه ی 55 سانت

بالا بودن سرعت پخت، سهولت در پخت و طبخ یکنواخت کباب ها از جمله ویژگی های کباب پزهای گازی می باشد.

خرید: کباب پز گازی 100 دهنه 45

اگر نظرات در مورد کباب پز ایستاده را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد کباب پزهای رومیزی برای آشپزخانه های کوچک که فضای کافی ندارند مناسب خواهند بود.

خرید: کباب پز ایستاده گازی 80 سانت دهنه 40

برای اطلاع از قیمت کباب پز گازی یا قیمت انواع کباب پز ایستاده می توانید با کارشناسان ابتکار استیل در تماس باشید. لازم به ذکر است نحوه کار با کباب پز گازی ایستاده شبیه به دیگر کباب پزهای گازی می باشد و تنها تفاوت آن در ساختار کباب پز می باشد.

خرید: کباب پز گازی 50 سانتی رومیزی

کباب پز صنعتی ذغالی

کباب پز ذغالی یکی دیگر از انواع کبابپزهای صنعتی می باشد که به جهت پخت کباب ها از ذغال استفاده کرده و همین امر باعث خوشمزه تر شدن طعم و مزه ی کباب خواهد شد. انواع کباب پز ذغالی ایستاده یا کباب پزهای سنتی با ابعاد مختلف تولید می شوند. برای استعلام قیمت کباب پز رستورانی ذغالی می توانید به صفحه ی کباب پز صنعتی مراجعه کنید.

خرید: کباب پز ذغالی 1 متری

کباب پز صنعتی ذغالی

کباب پز صنعتی تابشی

پخت سریع در مقایسه با دیگر کباب پزها، پخت تمامی بخش های کباب به صورت یکنواخت، پخت کباب بدون تولید دود، عدم نیاز به هود و مصرف کم گاز از جمله ویژگی های کباب پز تابشی می باشد.

انواع کباب پز تابشی

کبابپزهای تابشی در 3 مدل اتوماتیک، سالاماندری و ریلی به بازار عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید: کباب پز تابشی چگونه کار میکند؟

  1. کباب پز تابشی اتوماتیک

در این مدل از کبابپزها دستگاه به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به کنترل پخت کباب ها را آماده کرده و در این صورت نیاز به نیروی انسانی نخواهد بود.

خرید: کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۰۰۰ سیخ

  1. کباب پز تابشی سالاماندری

کباب پز تابشی سالاماندری به آشپز این امکان را می دهد تا با توجه به ضخامت کباب ها شعله را دور یا نزدیک نماید.

خرید: کباب پز تابشی سالامندری ۸ سیخ

  1. کباب پز تابشی ریلی

در این مدل از کباب پز تابشی چیدمان سیخ کباب ها ثابت بوده و به جلو و عقب حرکت می کند.

خرید: کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۲۰۰ سیخ

کباب پز تابشی ریلی

قیمت کباب پز صنعتی

از آن جایی که کباب پزهای صنعتی در انواع و ابعاد مختلف به صورت های گازی یا ذغالی تولید و عرضه می شوند بهتر است به جهت استعلام قیمت کباب پز صنعتی اتوماتیک یا دیگر انواع کباب پز با کارشناسان گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید