09190308305

02634462960

آموزش کار با دستگاه کباب زن

آموزش کار با دستگاه کباب زن

ما در این مطلب از ابتکار استیل تصمیم داریم به آموزش کار با دستگاه کباب زن بپردازیم. همانطور که میدانید دستگاه کباب زن در انواع دستی و برقی تولید و عرضه شده و یکی از اصلی ترین تجهیزات رستورانی و کبابی ها می باشد.

دستگاه کباب کوبیده زن

پیش تر در مقاله ی “مزیت دستگاه کباب زن در رستوران” اطلاعات مفیدی را در خصوص انواع کباب زن و فواید آن در آشپزخانه های صنعتی به شما ارائه دادیم. همانطور که میدانید یکی از مهم ترین بخش های تهیه ی کباب، سیخ زدن گوشت قرمز یا مرغ می باشد.

کباب زن های برقی و دستی از جمله دستگاه هایی هستند که با استفاده از آن ها میتوان کباب هایی یکدست و هم اندازه آماده کرد. اگر سیخ زدن کباب کوبیده به درستی صورت نگیرد قطعا پخت یکنواخت نبوده و قسمتی از کباب سوخته و بخش دیگر خام خواهد ماند.

اموزش کار با کباب زن

طرز استفاده از کباب زن دستی بسیار ساده می باشد. البته کباب زن های دستی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. کباب زن های ابتکار استیل در 2 مدل کباب زن برقی و آبی تولید می شوند.

اموزش کار با کباب زن

طرز کار با کباب زن برقی

در کباب زن های برقی المنتی وجود دارد که باعث می شود گوشت نرم شده و به راحتی به سیخ بچسبد. برای کار با این دستگاه کافی است ابتدا کباب زن را به برق متصل کرده تا قالب به خوبی گرم شود سپس با قرار دادن گوشت داخل مخزن و گذاشتن سیخ در بخش مربوطه میتوانید اهرم موجود در دستگاه را فشار داده تا گوشت به سیخ بچسبد.

وجود هاشور بر روی قالب این دستگاه باعث می شود بتوانید به راحتی کباب کوبیده ی سنتی آماده کنید.

طرز کار با کباب زن برقی

طرز کار با دستگاه سیخ گیر کباب آبی

برای استفاده از دستگاه سیخ گیر کباب آبی ابتدا گوشت را از از داخل حفره ی دستگاه به داخل کباب زن ریخته و با کمک پدال یا اهرم گوشت را به سیخی که در داخل دستگاه است بچسبانید.

در بخش بالای این دستگاه حفره ای قرار دارد که با ریختن آب ولرم یا گرم از آن قسمت سیخ گیری کباب انجام می شود. میتوان کوبیده گوشت و کوبیده مرغ را با کباب زن دستی به خوبی آماده کرد.

طرز کار با دستگاه سیخ گیر کباب آبی

اموزش دستگاه کباب زن

دستگاه کباب زن صنعتی یا اتوماتیک به جهت سیخ گیری حجم زیادی از کباب در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. سیخ گیری با این دستگاه بدون دخالت دست صورت می گیرد. دستگاه کباب زن صنعتی دارای یک تایمر به جهت تنظیم گرم کردن گوشت است تا با کمک آن گوشت به راحتی به سیخ بچسبد.

خرید: دستگاه کباب زن اتوماتیک RM100

قالب های این دستگاه از 70 تا 240 گرم متغیر بوده و میتوان انواع کباب لقمه، بناب و کوبیده را با کمک آن سیخ گیری کرد.

خرید: دستگاه کباب زن اتوماتیک RM50

از جمله اصلی ترین نکاتی که برای خرید کباب زن خانگی باید به آن توجه داشته باشید جنس دستگاه می باشد. جنس بدنه باید به نحوی باشد که گوشت به بدنه نچسبد. همچنین دستگاه کوبیده زن باید به راحتی قابلیت شست و شو داشته باشد.

 

2 پاسخ

  1. درود ،کاش طرز کار دستگاه رو از نصب کردن تا تهیه کباب مثل محصولات خارجی در یک ویدیو همراه با توضیحات توسط کارشناس درست کنید و در وسترس علاقه مندان بزارین ،من اگه طرز استفاده رو می تونستم از طریق ویدئو یاد بگیرم حتما سفارش می دادم موفق و موید باشید

    1. سلام
      ممنون از نگاه پر محبت شما
      بله درسته ویدیو های آموزشی و طرز کارکرد دستگاه ها روی آپارات ابتکاراستیل قرار داره و همچنین تهیه ویدیو کارکرد دیگر محصولات درحال تولید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید