09190308305

02634462960

راه اندازی تالار پذیرایی

راه اندازی تالار پذیرایی

یکی از اقدامات مهم و اساسی برای راه اندازی تالار پذیرایی خرید تجهیزات تالار پذیرایی می باشد، امروزه تالارهای پذیرایی که می توانند در سریع ترین زمان حجم زیادی از انواع غذاها را در کنار سرو چای، میوه، شیرینی و… برای میهمانان فراهم کنند توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند و آماده سازی تمامی این خوراکی ها برای تعداد بالایی از میهمانان قطعا به تجهیزات خاصی نیاز دارد که ما در این مقاله از ابتکار استیل تصمیم داریم در خصوص اصلی ترین تجهیزات برای راه اندازی تالار پذیرایی بپردازیم.

راهنمای خرید تجهیزات تالار پذیرایی

از آنجایی که یک تالار پذیرایی باید خدمات متنوعی را به میهمانان ارائه دهد قطعا نیاز به تجهیزات مناسبی در این زمینه خواهید داشت تا امور مربوط به طبخ و سرو غذا به خوبی انجام گیرد، در واقع راه اندازی یک تالار پذیرایی تنها به خرید تجهیزات اساسی برای طبخ و آماده سازی غذاها خلاصه نشده و سرو غذا نیز از جمله اقداماتی است که باید به بهترین نحو در تالارهای پذیرایی انجام شده و برای یک پذیرایی کامل و سرو غذا برای میهمانان نیاز به تجهیزات سرو غذا می باشد.

تجهیزاتی که قصد دارید برای راه اندازی تالار پذیرایی خریداری کنید باید ماندگاری بالایی داشته و به شما این امکان را بدهد تا بتوانید حجم زیادی از مواد خوراکی را به صورت کاملا بهداشتی برای میهمانان زیادی آماده کنید. و مجموعه ای که تمامی این فاکتورها را در ساخت محصولات خود در نظر داشته باشد ابتکار استیل است.

چرا برند ابتکار استیل را انتخاب کنم؟

مجموعه ی ابتکار استیل به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود و رستوران توانسته با اخذ تمامی مجوزهای لازم برای محصولات خود به نامی آشنا در زمینه ی تجهیزات آشپزخانه صنعتی تبدیل شود.

در حقیقت امروزه کمتر شرکتی را می توانید پیدا کنید که محصولاتی هم ردیف ابتکار استیل با این میزان کیفیت و قیمت تولید کند، ماشین آلات حرفه ای که در ساخت تجهیزات ابتکار استیل به کار می رود دقت و سرعت بالایی داشته و می تواند محصولات مورد نظر را مطابق با سلیقه ی شما و به صورت سفارشی آماده و برای شما به صورت رایگان ارسال نماید.

خرید چه تجهیزاتی برای راه اندازی تالار پذیرایی الزامی است؟

برای راه اندازی یک تالار پذیرایی تجهیزات بسیاری نیاز خواهید داشت از لوازم جانبی مانند (لوستر، شمعدان، دیوارکوب، گلدان و مجسمه)، میز و صندلی، ظروف چینی، منسوجات شامل رومیزی و دستمال های تزئینی گرفته تا تجهیزات مربوط به آشپزخانه ی تالار و سرو غذا که ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص این تجهیزات با شما صحبت کنیم. در ادامه به معرفی مهمترین تجهیزاتی که برای راه اندازی تالار پذیرایی به آن ها نیاز داریم پرداخته ایم:

  • دیگ و قابلمه

مگر می شود قصد راه اندازی تالار پذیرایی را داشته باشید و به سرو انواع خورش و برنج فکر نکرده باشید، یکی از تجهیزات کاربردی که برای طبخ و آماده سازی پلو و خورشت از آن استفاده می شود دیگ است البته منظور ما اصلا دیگ های سنتی و قدیمی نیست بلکه هدف ما معرفی دیگ های دو جداره و سه جداره چلوپزی است که به شما کمک می کند تا خیلی ساده و حرفه ای پلویی به اصطلاح دان و بدون شفتگی با طعم و عطری بی نظیر طبخ کنید. با وجود اینکه طعم و عطر برنج تا حد زیادی به نوع برنج و کاشت و برداشت آن بستگی دارد اما نکته ی مهمی که به شما در پخت یک چلو خورشت بی نظیر کمک می کند خرید انواع دیگ های پلوپز است.

همانطور که اشاره شد دیگ های پلوپز دو منظوره بوده و می توان برای پخت خورش نیز از آن ها استفاده کرد، عایق بندی مناسب این محصول باعث می شود هیچ گونه اتلاف حرارتی رخ نداده و برنج ها کاملا مغز پخت شوند. ظرفیت بالا و ایمنی این محصول از دیگر مزیت های این دیگ پلوپز می باشد.

این فر که از آن به منظور دم کردن و گرم نگه داشتن برنج بعد از آبکشی استفاده می شود مناسب برای آشپزخانه های بزرگ و صنعتی است، این فر دمکن یک عدد شعله ی چدنی داشته و بدون نیاز به کبریت و فندک آماده سازی پلو را تسریع می بخشد. توجه داشته باشید که ارتفاع دهانه ی این فر به درخواست شما مشتری گرامی ساخته شده و عایق بندی مناسب این فر دمکن در پخت مناسب و یکنواخت برنج به شما کمک خواهد کرد.

  • اجاق پلوپز

اگر تمایلی به خرید دیگ پلوپز و فر دمکن نداشته و می خواهید از همان دیگ های بزرگ و سنتی استفاده نمایید بهتر است با خرید یک اجاق پلوپز، برنج را به صورت یکنواخت پخته و آماده کنید. اجاق های پلوپز در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند و ویژگی مشترک تمامی این اجاق ها دوام و کیفیت بالای آن ها بوده بطوری که می توانید سنگین ترین قابلمه ها را نیز بر روی اجاق قرار دهید.

چلو کباب و جوجه کباب یکی از غذاهای اصیل و پرطرفدار هستند که در منوی بسیاری از تالارهای پذیرایی آن را پیدا می کنید، اما آنچه باعث می شود غذای یک تالار در مقایسه با دیگری خوشمزه تر باشد سرو کباب هایی مغز پخت، آبدار و کاملا پخته شده می باشد و همانطور که می دانید برای آماده سازی کباب ها نیاز به کباب پز می باشد تا بتوانید سیخ های زیادی را به صورت همزمان پخته و آماده کنید.

امروزه طرفداران کباب های ذغالی که در منوی تالارهای پذیرایی به دنبال طعم زغالی کباب هستند افزایش یافته، اگر شما هم می خواهید کباب هایی زغالی آماده و به مشتریان خود ارائه دهید لازم است برای خرید کباب پزهای ذغالی اقدام نمایید.

  • سبزی خردکن صنعتی

اینکه بتوانید حداقل 10 کیلوگرم سبزی را برای پخت انواع غذا مانند قورمه سبزی، خورش کرفس، سبزی پلو، آش و … آماده کنید کار چندان ساده ای نیست و حتما به دستگاهی نیاز خواهید داشت با بتوانید انواع سبزی را بدون له شدن و آب انداختن به صورت هم اندازه خرد و آماده کنید.

امروزه دستگاه سبزی خرد کن صنعتی در انواع بشقابی و سطلی و با ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه شده اند و شما می توانید با توجه به حجم کاری خود دستگاه سبزی خردکن مورد نظر را خریداری نمایید.

  • سیخ گیر کباب

سیخ کردن کباب ها به صورت دستی موجب انتقال آلودگی از دست به کباب ها شده و علاوه بر این نیاز به یک نیروی کار ماهر در این زمینه خواهد داشت. سیخ گیری کباب ها به صورت دستی باعث می شود که زمان زیادی صرف اینکار کرده و در نهایت سیخ ها به صورت یکدست آماده نشوند.

دستگاه سیخ گیر کباب برقی به شما این امکان را می دهد تا حجم دلخواهی از گوشت را در سریع ترین زمان سیخ گیری کنید، سیخ کردن کبابها با این دستگاه بدون دخالت دست و نیاز به اپراتور و به صورت کاملا بهداشتی و اتوماتیک انجام می شود. اگر شما هم می خواهید در تالار پذیرایی خود کباب های خوشمزه در حجم بالا و سریع ترین زمان ممکن آماده کنید حتما دستگاه سیخ گیر کباب را در فهرست تجهیزات ضروری تالار پذیرایی قرار دهید.

اگر می خواهید انواع سیب زمینی، پیاز، هویج و دیگر صیفی جات را به صورت خلالی، چیپسی، ورقه ای و… برش بزنید بهترین دستگاه، خلال کن صنعتی است که به شما کمک می کند تا بتوانید انواع خوراکی های مورد نظر خود را به صورت یکدست و با شکل مورد نظر برش زده و برای پخت غذا یا دورچین و تزئین بشقاب استفاده نمایید.

اینکه بتوانید حجم زیادی از خوراکی ها را به صورت یکدست، آن هم در زمان کوتاهی به شکل های مورد نظر خود برش بزنید بدون داشتن خلال کن صنعتی کاری دشوار خواهد بود. پس بهتر است برای تسریع در کار و بالا بردن کیفیت تالار پذیرایی خود این دستگاه را خریداری نمایید.

  • میز برنج پاک کنی

میز برنج پاک کنی که می توانید بر روی آن انواع برنج، حبوبات، مرغ و ماهی را پاک و تمیز نمایید یکی از تجهیزات راه اندازی تالار پذیرایی می باشد. با استفاده از این میز 2 کارگر می توانند به صورت همزمان مرغ و ماهی را بی خس کرده یا برنج و حبوبات را پاک کنند و خیلی سریع مواد اولیه ی پاک شده را برای پخت حاضر نمایند.

وجود 2 حفره در دو طرف میز باعث شده تا بتوانید با قرار دادن سطل زباله در زیر حفره ها تمامی اشغال و مواد دور ریختنی را به راحتی به سمت حفره ها هدایت کنید.

  • اجاق کته پز

از دیگر تجهیزات کاربردی برای راه اندازی تالار پذیرایی اجاق کته پز می باشد. اجاق کته پز در مدل های مختلف خطی و طبقه ای با تعداد شعله های متنوع تولید و عرضه شده و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را خریداری نمایید، شما می توانید بر روی این اجاق کته پز 10، 12 و یا حتی 20 عدد قالب کته پز قرار داده و انواع کته و ته چین را تهیه کنید

  • دستگاه سیخ شور

نظافت و رعایت بهداشت در آشپزخانه های صنعتی یکی از نکات مهمی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید، دستگاه سیخ شور صنعتی یکی از تجهیزات کاربردی است که در دو مدل و برای سیخ های معمولی و بناب تولید و عرضه شده و شما می توانید با توجه به منوی خود این دستگاه را خریداری نمایید.

از این دستگاه می توانید برای شستشوی قاشق و چنگال نیز استفاده کنید، با قرار دادن قاشق، چنگال و سیخ های کباب در این دستگاه، شستشو به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

از دیگر تجهیزاتی که به جهت راه اندازی تالار پذیرایی برای آشپزخانه ی تالار باید خریداری نمایید سینک صنعتی و وان می باشد که باز هم در رعایت بهداشت جزء تجهیزات مهم است. شستشوی ظروف و مواد اولیه با کمک سینک صنعتی و وان شستشوی سبزیجات به آسانی صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید